24 September 2007

Gambar Suwandi selepas pembedahan

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Sedikit gambar yang aku copy dari BuletinOnline.net. Aku ingat nak berkenalan la dengan puan Siti yang mengirim gambar-gambar ni. Biar dapat 1st hand punya info. Hehehe. Begini punya ganas perlakuan polis, pembakar bendera juga yang mahu didahulukan?? Dakwa segera si penembak itu!!!! marahmarah


Macam tak ada apa-apa jer..


Nampak sikit je kan?


Uik! leh tahan gak luka tu. Ngeri tengok


Uhhh.. apa ni?? Ngerinya. Sampai macam tu sekali??


Leh ke bayangkan betapa derita Suwandi?


dengan wayar yang melilit tubuh...


Salahkah aku mengutuk polis yang menembak Suwandi??


Salahkah aku mengutuk UMNO yang menjadi dalang??

0 comments:

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks