30 September 2007

Anak Siapa ni ek?

Assalamualaikum.

Kat bawah ni aku hantar satu artikel yang aku copy dari dari blog ApaKhabar GanuKite yang pernah cuba dikaitkan aku dengan blog terbabit. Aku nak urus blog aku pun tak ada masa. Inikan pula susah-susah buat banyak blog. Aku bukan suka lempar batu sembunyi tangan, atau tembak orang serah pistol dan kata aku tembak sebab aku kena serang. Aku bukan jenis begitu! Itu sifat yang bacul. Batu Buruk!.

Apa salahnya mengaku kesalahan. Akui kesilapan dan menyesali perbuatan. Ni aku nak tunjukkan seorang anak exco Terengganu yang dikatakan pelopori kepada Ulul Albab. Terengganu juga dikatakan mencipta rekod baru dengan pelajar tadika khatam Quran meningkat kepada 2010 orang pada tahun ini. Alhamdulillah. Tapi, anak siapa yang khatam quran? anak siapa yang di "Ulul Albab" kan?

Cuba lihat gambar, nilai dan renung apakah ini selari dengan Ajaran Hadhari? Atau hanya layak dikatakan pengikut Ayah Pin??


Hebat dia ni ! Macam-macam posting dengan Minah Salleh tu.... eh...kut bini dia...tapi rasa-rasa kalu bini dok gitu. Weh.... memang berani budok ni. Tapi tahu tak anak siapa? Tahu ke dok ? Kalu tahu khabor le ke kite ! Kalu dak tahu acu kelih gambor kat bawah :


Eh.... gambor hok tu le je.... gambor dia jugok... tapi hebatlah dengan Minah lain pulak..... siap peluk-peluk pulak tu.... ish....ish.... anok siape dia ni.... . Ni mesti bukan calang-calang anak ni, keturunan yang berani peluk Mat Salleh ni. Tahu dok anak siape ni? Dok tahu...nak tahu ke dok ? Kalu Nok acu tengok gambor kat bawah;


Haa...... sebijik tak dengan mamat kat atas tu.... mesti sama punya sebab memang orang yang sama. Memang dia ni jenis hebat, acu tengok gok cara duduk tu, kan gaya pendekar tu. Siapa hah dia ni.... ????? Kita cuba ambik angle besor sikit gambor ni....


Ha..... baru boleh kelih.... acu tengok anak siapa?

Nota aku: Mungkin yang berada di luar Terengganu tidak mengenali siapa ayah kepada pemuda ini. Cuba lihat DI SINI samada anda boleh mengecam ayah pemuda berkenaan atau tidak.

0 comments:

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks