18 September 2007

Sesekali melihat reaksi pengunjung :)

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Kat bawah ni aku copy apa yang berlaku di shoutbox aku. Ada rasa nak senyum gak bila lihat sifat sebenar manusia yang suka lempar batu sembunyi tangan. Mengaku diri sendiri benar dan betul, tetapi tidak mahu bertanggungjawab sepenuhnya dengan apa yang diperkatakan. Sendirian, tapi berpura-pura punya ramai penyokong dan pengikut. Kesian. :)

Apapun, aku tidak akan BAN individu terbabit. Malah tidak akan delete pun msg yang ada selagi aku rasa leh diterima. Jangan bimbang, aku ni COOL je orangnya. InsyaAllah. Kita kongsi dan lontar idea yang ada. Kita bincang dengan baik dan hikmah. Wallahua'lam.

Nota: Perhatikan IP dan nick yang digunakan. Aku harap empunya IP ini bukan Imran Makhzan sengihnampakgigi


Name / Email / Message Date / IP
rockkkkk
18 ni jadi batu enam. Tak ada permit pun tetap On Punye.. PAS Terengganu suka penentangan secara ganas. Tak paham bahasa!!! HEHEHE
18 Sep 07 10:12
219.93.35.33
rockkkkk
kau orang gaduh pasal rususan buat apa. baik buat ibadat n cari harta untuk anak cucu kita,
18 Sep 07 09:57
219.93.35.33
layang 2
mudah nya org pas nak mati syahid ingar allah tak tahu hati manusia yang beriman dgn dia senang -senag nak masuk syurga ke neraka
18 Sep 07 09:53
219.93.35.33
rumah batu
penyokong pas bodoh bangang bahlol x x xxxx x mati katak
18 Sep 07 09:47
219.93.35.33
rumah buruk
nak tengok org kl tu yang pandai cakap saja guana kat KL kenapa tak tunjuk handal dengan mat indo cakap tak serupa bikin
18 Sep 07 09:46
219.93.35.33
ORANG KAMPUNG
tok guru pas ajar islam tapi tak ajar iman sebab tu org pas mengemok serupa setan
18 Sep 07 09:44
219.93.35.33
Melayu kini to layanzz
Dok semua org melayu bodoh tapi puak tu...je yang bodoh make otak ikang...
17 Sep 07 14:58
219.93.35.33
mat rempit to Org KL
Assalakum sahabat. Cuba fikir macam orang cerdik pandai sikit kalau PAS menang esok2 polis hok bodo ni kita guna jugak. Dalam bab ni mung tu hok bodoh...
17 Sep 07 14:55
219.93.35.33
Layanzz
LEMAH SUNGGUH ORG MELAYU, GADUH SAMA SENDIRI . SEBAB TU ORNG CINA SUKA KITA GADUH.
17 Sep 07 14:04
219.93.35.33
Layanzz
BULAN POSA NI TAK YAH MENGATAKAN MANAN-MANAN PIHAK . BUAT IBADAT DULU. LEPAS POSA NI BOLEH GADUH BALIK.
17 Sep 07 14:03
219.93.35.33
kopiah hijau to layanzz
ambe setuju dgn demo org PAS TERENGGANU nie jenis tok reti bahasa nak tunjuk hebat dok tempat. Tgk org pas kelate tak dok pun balah dgn polis iru baru perjuangan Islam. Dok rok cetong belako..
17 Sep 07 08:59
219.93.35.33
melayu sejati
assalakum kepada semua terutama perjuang2 pas yang tak pernah mengalah walaupun dibom dgn asap dan pemedih mata. SYABAS. 18 hb nie jadi ko dok di batu enam?
17 Sep 07 08:54
219.93.35.33
Layanzz
PAS Terengganu tak macam PAS Kelantan. PAS Terengganu tak paham bahasa. Orang dah suh besurai nak tunjuk hero.
16 Sep 07 12:05
219.93.35.33
orang kampung
dekat iraq tu mati hari 2 tak ada pun yang sibuk nak tolong suruh mat sabu pergi sana baru tahu syurga ke neraka cakap saja besar hidup dengan hasil x sendiri mau ingat lah
15 Sep 07 02:02
219.93.35.33
MELAYU
kuat sangat ke orang pas mu ingat semua yang sokong pas masuk syurga kawan pun nak sokong pas mudahan -2 syurga macam orangpas mu ingat senang ke mati syahid mati katak tu namanya bodohnya
15 Sep 07 02:00
219.93.35.33
Layanzz
CERAMAH MALAM 14 SEP ESOK JADI TAK KAT RUSILA. AKU TAK SABAR DOH NIH.
13 Sep 07 15:34
219.93.35.33
boy
aku dah lama kenal dunia dah 40 tahun hidup.
12 Sep 07 13:54
219.93.35.33
boy
allahamdulillah.........mcm muka babi ke polis . yang mengata kot mcm muka babi.
12 Sep 07 13:53
219.93.35.33
boy
hoi , sahabat jadi tak demostrasi depan ipk.
12 Sep 07 13:48
219.93.35.33
boy
kalau takdok polis . negara ini mcm di palastin la . bodoh
12 Sep 07 13:46
219.93.35.33
boy
kita tahu tahu sapa yang masuk syurga dulu. entah-entah yang mengataka masuk neraka dulu. imam pun boleh masuk neraka jugak.
12 Sep 07 13:44
219.93.35.33
cucu cicit pas
nak demo semua siapa yang nak maaf fitnah yang dema buat . dema tak tahu cerita sebenarnya kenapa penyokong pas kena tembak ? jangan jadi bodoh ingat semua org yang mati/ sokong pas masuk syurga ke
12 Sep 07 09:30
219.93.35.33
boy
Jangan Marah, aku cakap benda betul. Kalau nak tegakkan Islam, kita sama2 cari jalan menyatukan UMNO dengan PAS. Baru Islam boleh berkembang. jangan sempitkan pemikiran. Asyik nak gaduh je...
11 Sep 07 21:23
219.93.35.33

0 comments:

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks