16 September 2007

Siapakah ini?

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Seorang kawan dengan nada bergurau telah menegur, "Amdang, tengok paper! mung dikehendaki!" Aku yang tidak tahu hujung pangkal terpinga. Tiba-tiba dia menyebut, "9 yang dicari polis bagi membantu siasatan SIAPA BAKAR BENDERA. Hok tu sorang macam muka mung laa". Aku gelak. Hampeh tul!

Aku bersegera lihat paper. Alhamdulillah itu hanyalah khabar angin belaka. Ada ke rupa aku macam kat bawah ni disamakan dengan mereka kat atas tu? Memang betul-betul hampeh! Huhuhu.

Buat polis yang sedang MENCARI si PEMBAKAR BENDERA, dengarlah nasihat aku ning. Usah la dikejar mereka yang susah dan tak tahu duk mana. Call aje NST dan minta sahaja IMRAN MAKHZAN datang ke balai. InsyaAllah selesai. Takkan la nak tunggu aku gi buat report kot. :)

Alamak, dah petang. Arini nak try Bubur Pedas Sarawak. Try aritu rasa macam bubur lambuk jer. Cuma ada banyak rempah la. Aku kata macam bubur lambuk sebab kena bubuh banyak sayur untuk masakan ni. Aku beli 'rempah siap' je ni. adapun rupa asal bubur ni tidak la aku tahu. Ehem, sape nak buka ngan aku arini? sengihnampakgigisengihnampakgigi

No comments: