25 January 2008

Selamat Hari Lahir Sayang!

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Selamat Hari Lahir ke 18 sayang!

Pertamanya abang minta maaf dari sayang kerana tidak dapat berada di sisi pada hari ini. Mungkin ketika catatan ini dibaca, abang sudah berada di Kuantan, Pahang. Bukan sengaja mahu berjauhan, tetapi kerana tuntutan dan tugas, maka perpisahan seketika ini perlu berlaku. Sayang juga pernah sebut "sayangkan isteri..."

Maaf, jika catatan abang ini dilihat tiada privacy. Sengaja mahu beri ke'jelous'an kepada beberapa insan bujang di luar sana. Bukan dengan niat untuk dicemburui, tetapi dengan niat cepat-cepat la kawin!

Thanks sebab jadi awek abang yang paling comel, jadi kawan abang yang sporting, jadi teman yang memahami, jadi isteri pertama (gurau je!!) yang solehah dan paling best, sedia menjadi ibu untuk anak kita.

Semoga dengan bertambah umur ini, bertambah kasih sayang kita keranaNya. Sama-sama juga kita panjat syukur atas segala rezeki dan nikmat yang diberikan sehingga bertahun-tahun lamanya kita hidup di muka bumi ini.

Maaf dipinta kiranya ada kekurangan atas diri abang, atas keterlanjuran kata, sms mahupun perbuatan. InsyaAllah kita jumpa lagi dua minggu dari sekarang. Miss U so much! Abang sayang sayang! ;)

Wassalam.

nota:

1. Seorang kawan bertanya, kenapa blog aku ni tidak tersenarai dalam link Tranungkite.net. Katanya tulisan yang aku hantar kerap je muncul di sana. Aku jawab mudah je. Blog aku ni blog personal, peribadi aku. Biarlah hanya blog-blog politik dan semasa yang lebih serius berada di sana. Mungkin catatan aku ni mengesahkan lagi ini adalah blog peribadi. Tapi ada juga yang aku lihat mengklasifikasikan blog aku ni sebagai politik. Terpulang la.

2. Aku tidak akan update blog ini untuk 2 hari kot. Pada aku lama dah tu 2 hari walaupun pernah aku tidak posting sampai seminggu / dekat-dekat seminggu walaupun tidak ke mana-mana. Kadang kala terasa rindu juga nak menulis, namun keterbatasan masa selalu menghalang.

Wallahua'lam

1 comment:

Anonymous said...

salams... kiut super! :p jeles2, mau segera kawen tp tiada insan yg bertakhta di hati... doakan hamba