02 January 2008

RAP SOI LEK SKANDAL SEKS 2008

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

RAP SOI LEK SKANDAL SEKS 2008

http://sstoilov.hitbg.com/images/Rappers/Rappers_250x251.jpg
(Album terbaru kumpulan: No2umnO generation)

Yo yo yo ........ (Cakap style eminem)
Malu kan nama menteri
Malu kan MCA parti
Malu kan BN parti
Malu kan anak bini
Malu kan bangsa sendiri
Malu kan Doktor lagi
Malu kan rakyat
Malu kan Negara Malaysia
Malu kan rakan rakan

Malaysia boleh, rakyat dan menteri pun boleh

Naanannaannnnn .....

Bersahaja mengaku terlibat,
Moral tiada, kerja jahat dibuat,
Ingatkan doktor tolong bagi ubat,
Tiap tiap hari kerja, macam kerja kuat
Rupanya dia bermaksiat ... yea

Apa yang boleh rakyat bantu?
Kalau Perdana Menteri pun buat buat tak tahu.
Mungkin kerajaan sudah tiada malu
Ini lah kemajuan yang kita perlu
Modal insan ...gua cakap sama lu .... yo

Skandal seks sudah jadi hobi
Pada pemimpin dan para menteri
Tak tahu lah apa nak jadi
Tak dilarang, menteri makin menjadi jadi
Baik senator mahu pun menteri
Rakan DVD dan talipon sendiri .... yea

Naanannaannnnn .....

Pemimpin UMNO tak banyak cerita
Sokong perkara begini yang mereka suka
Kalau dilarang, mereka pula yang TERkena
Sebab kerja begini, mereka pun suka
Beb .... ini semua kerja biasa ... yo

Isteri dan anak tidak melarang
Sokong suami kononnya sayang
Ini lah budaya menteri sekarang
Masyarakat Malaysia dengar dan pandang pandang
Contohi budaya pemimpin sekarang
Semua dah suka pada benda yang terlarang ... yea

Naanannaannnnn .....

Ini bukan isu Bangsa
Baik, Melayu, India mahu pun China
Ini tentang pemimpin kita
Kerja tak banyak, lebih bersuka suka
Rakyat ingat pemimpin kerja
Rupanya di bilik dia bergurau senda
Cuma nak tanya, entah entah dibuat gila waktu kerja? .... yo

Pemuda pemudi dengar dan ingin tahu
Baik atau buruk, remaja sudah keliru
Bertanggung jawab dan amanah, itu dulu.
Kini dunia moden yang baru
Berskandal tak segan dan tidak silu
Kerana menteri yang buat dulu ..... yea

Naanannaannnnn .....

Kondom di edar diseluruh negara
Bimbang AIDS merebak ke rakyat jelata
Rakyat setuju, Menteri pun suka
Rupa rupanya dia yang guna
Berapa kotak ada dalam kereta
Kalau habis, bajet 2009 minta lagi ya ... yo

Apa nak jadi dengan negara
Ada pemimpin pun, macam ini punya rupa
Memang dah terang lagi lah nyata
Tapi rakyat nak buat macamana
Amalan demokrasi kita amalkan
Menteri begini masih dikekalkan
Kalau tanya sapa yang undi
Kalau aku....memang tak sudi .... yea

Naanannaannnnn .....

(Rentak: C#, A Major dan ikut suka kepala sendiri)

Lagu ni dikutip dari SINI

0 comments:

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks