02 January 2009

Ucapan Sulong Hj Wahid selepas Pengumuman Calon

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Aku suka ucapan Hj Wahid ni. Memang inilah Hj Wahid yang dikenali selama ini. Lembut, tapi penuh penegasan. Slow but steady. InsyaAllah bakal menggegarkan Parlimen nanti.



Wallahua'lam.

p/s: Tu dah start tu bunga-bunga serangan. Siap la Wan Farid lepas ni. Hehehhe.

6 comments:

raba'i amir said...

apa yg tepatnya pilihan wahid endut?anak didik mustafaa ali..sah2 nk kendurkan kekuatan pakatan rakyat serta anwar ibrahim...aku ada kat stadium mlm tadi,blk trgganu semata2 nk tgk pas calonkn syed azman...org bn sendiri gerun jika pas calonkn syed azman..tapi akhirnya pas tunduk pd pilihan caturan mustafa ali utk calonkn wahid endut...majoriti rakyat terengganu yg duk luar akan pulang ke kuala terengganu utk mengundi syed azman..pas silap..mengundang kekalahan...cahaya kemenangan dh nmpk kalo letak syed azman...ni ler politik org terengganu...umno sama, pas pon dh lebey kurang nk sama..no wonderla..bole bole perintah 1 penggal sahaja...

amdang81 said...

Hmmm.. tidak tahu mentaliti apa yang ada dalam fikiran saudara. Kenapa terlalu takut dengan Mustafa Ali? Sehinggakan Hj Wahid pun dilihat Mustafa Ali?

Dalam soal Pakatan Rakyat, kemasukan Hj Wahid akan menguatkan PAS dalam PR. Kerusi PAS bertambah. Kekuatan PAS bertambah.

wallahua'lam.

amni said...

inilah masalahnya tak paham konsep jemaah.. bagi penyokong gerakan Islam, selagi keputusan pimpinan tidak menyalahi hukum2 ALLAH, kita wajib menyokong dan mendokong...

ramai yang menentang ini, tak tahu situasi politik terengganu...

amdang81 said...

Puan Amni, puak-puak ni memang tak faham sebab kebanyakannya penyokong UMNO. Sengaja buat-buat nak sokong PAS kerana mahu memecah belahkan PAS. Jika benar nak menangkan PAS, dah tentu suara-suara itu sendirinya padam selepas TG umumkan siapa calonnya.

Lama tak nampak Puan Amni online. ;)

P.E.M.A.N.T.A.U said...

Kita jangan fikir sangat soal calon tetapi kita hentikan penyelewengan BN di Terengganu.

Bila rakyat disuruh berjimat,dibelinya kereta mewah kononnya menjimatkan kos....Kalau Toyota bolehlah diterima tetapi compressor jadi pilihan...

Tolak Mercedes = Tolak BN

amdang81 said...

mercedes yang ditolak ni jika rosak dan buruk je..

Maknanya BN ni dah buruk la ek? Hmmm 10 markah!

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks