03 October 2007

Poster Filem Baru MDT

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Erkk. Apa nak cakap kalu ini filem baru DJ? Apapun aku lebih suka kalu babi itu disusun beratur elok je. Biar nampak babi-babi ini dengar kata dan sopan. Hahahah. Sopan ada ke istilah pada babi? Menyondol macam buldozer langgar Masjid Bujal ada la kot..



Apapun, rakyat dapat faham dari poster di atas adalah, Babi tidak ditembak, tetapi orang ditembak. Patutlah masa depan babi lebih terjamin.

3 comments:

bharian , hmetro said...

Saya suka poster ni.

Boleh saya letak kat blog saya?

bharian , hmetro said...

sinar harian media propaganda Umno, hati-hati, jangan tertipu, jangan terpedaya.

amdang81 said...

silakan.. x ada masalah

pasal sinar harian tu, guna setakat yg boleh sahaja.. bab tak boleh, mmg patut elak laa..

thanks kerana mengingatkan

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks