04 October 2007

Cerita Nakal..

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Saje aku kongsi artikel dari TKO buat sesiapa yang segan nak masuk ke sana. Pada aku artikel ni nakal walaupun kebarangkalian itu ada. sengihnampakgigi

------------------------------------------------------------------------
Suspek kes pembunuhan Nurin telah dijumpai..!!

Oleh Reformis Muda

Malaysia ni betul betul dah korup, polis buat kerja entah macam apa, main serkap jarang tahan orang, naya 4 orang yang ditahan, katanya penjual kain,gambar rumah , muka dan kereta dah keluar surat khabar dan Tv. tiba tiba polis kata 4 orang tersebut tiada kaitan langsung.4 orang tu mana nak letak muka dah la nak jual kainpun musim raya ni. lepas tu minah indon pulak diletak cerita telan kad sim, maka polis mungkin terpaksa sumbat julap ke mulut minah indon ni. kalau nasib baik keluar balik kad sim tersebut. mungkin bila dah keluar kad sim, polis akan cakap kad sim dah rosak akibat bersagat dengan lubang dubur minah indon tersebut, begitu mudah polis mahu menyelesaikan kes. sungguh memalukan.

lebih teruk lagi, media hari ini selain mendedahkan lakaran suspek, ia juga mendedahkan gambar sorang pemimpin abim sebagai salah seorang suspek, ape cerita? mana kawan tu nak letak muka? nanti dikatakan pemimpin muda Islam perogol kanak kanak. mungkin mamat tu malam ni tak pergi sembahyang terawikh akibat dari laporan wartawan yang tak beretika.

berbalik kepada lakaran gambar suspek, mungkin tuhan itu maha besar!! cuba anda lihat btul betul gambar supek.. dari telinga , bentuk rambut dan mulut mungkin ia menyerupai manusia ini. mungkin juga manusia ini bertanggung jawab dalam pembunuhan kes Nurin kerana khianat dan cuai dalam tanggungjawabnya, jadi siapa yang berani boleh report kat michael chong, mungkin boleh dapat RM 20,000. ha ha ha...

sila lihat gambar-.>



Lawan tetap lawan

Reformis muda
--------------------------------------------------------------------

Amdang: Aku nak gelak sekejap.. gelakgulinggelakgulinggelakguling

0 comments:

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks