06 October 2007

Akhirnya Imran Makhzan bersuara

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Akhirnya baru tercatat dalam akhbar yang IMRAN MAKHZAN sudah pun ditemuramah oleh pihak polis bagi membantu siasatan kes Bakar Bendera pada 16 September lalu..

aku selaku orang yang (memulakan persoalan?? dan) mendesak IMRAN MAKHZAN disiasat berasa puas hati setelah mendapat berita ini dan membaca pengakuan IMRAN MAKHZAN berkenaan gambar yang telah diambilnya.

aku secara peribadi sebenarnya amat percaya kewujudan gambar tersebut adalah benar kerana turut mendapat beberapa salinan gambar tersebut. Cuma yang aku persoalkan adakah wujud kerjasama antara IMRAN MAKHZAN dan pembakar berhelmet itu. Dengan jawapan dari IMRAN MAKHZAN itu, aku kira persoalan aku terjawab.

apa kata Imran Makhzan: KLIK SINI

apapun, aku tetap bertegas dalam tulisan-tulisan aku yang lain bahawa ISU BAKAR BENDERA hanyalah satu IKLAN kepada cerita sebenar iaitu PELURU HIDUP yang cuba digelapkan.

KLIK SINI

aku sekali lagi menegaskan yang aku tidak berniat melakukan provokasi terhadap IMRAN MAKHZAN apabila mendedahkan maklumat yang aku perolehi dari thread ini kecuali MENGGESA pihak berkuasa yang dilihat lemah dan lembab dalam menjalankan tugas. Aku melakukan demikian bilamana menyedari blog aku mula dikunjungi IP yang datang dari PDRM.

KLIK SINI

dan

KLIK SINI

NOTA: Aku buat pengumuman ini kerana rasa tanggungjawab aku terhadap apa yang aku tulis dan dedahkan. InsyaAllah aku tidak akan seperti POLIS yang MENEMBAK dan menyembunyikan pistol di dalam baju mereka.

wallahua'lam

No comments: