30 June 2008

Gambar-gambar Saiful Bukhari Azlan

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Jangan tanya samada aku kenal atau tidak Saiful Bukhari ini. Namun, jika mahu ditanya di mana aku mendapatkan gambar-gambar ini sudah tentu aku dapat memberikan jawapan. Gambar-gambar ini diambil secara copy n paste dari web Malaysia-Today. Mengikut maklumat di sana, gambar-gambar ini diterima pada 12 Mac 2008, iaitu selepas PRU ke 12 yang lalu.

Aku percaya pengirim gambar tersebut adalah seorang kenalan kepada Saiful Bukhari yang merupakan seorang blogger bernama Najwan. Walaupun tidak disebut pengirim gambar tersebut, namun tulisan-tulisan di blog Najwan ini jelas ke arah memperingatkan kepada Anwar dan mereka sekitarnya tentang bahaya yang terselindung.

(Blog Najwan nampaknya tidak dapat dimasuki. Aku percaya Najwan terpaksa berbuat demikian kerana faktor keselamatan juga.)

Gambar-gambar ini langsung tidak memberi jawapan kepada persoalan benarkah Anwar meliwat Saiful, namun cukup untuk menunjukkan wajah sebenar siapa Saiful Bukhari Azlan. Ada ke sesiapa yang kenal wajah di bawah ini? Mana la tahu kot-kot SB-SB sudah lama menjalankan kerja-kerja merisik tentang Saiful Bukhari Azlan ini. Wallahua'lam.

Bergambar dengan Shahrir Samad (Ahli Parlimen BN Johor Bahru)

Bergambar dengan Mustapha Mohamad (Menteri Pengajian Tinggi)

Bergambar dengan Azalina Othman (Menteri Belia dan Sukan)

Bergambar dengan Khairil Annas Jusoh (Pegawai Khas Timbalan Perdana Menteri Najib Tun Razak)


No comments: