22 February 2008

Gambar-gambar yang aku nak kongsi

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Akhirnya kibaran Bulan Gemilang kembali berkibar di Bulatan Batu Enam. Lebih besar dan lebih tinggi. Tahniah. Di sini juga aku kongsikan beberapa gambar yang boleh dikira menarik sepanjang jalan yang aku jumpa sehari dua ni. Kalu kalian ada lagi beberap agambar menarik leh la kongsi-kongsi ikut email aku. Thanks limie & pejuang bt6 sebab sanggup kongsi gambar dan link.
Bulatan Batu Enam 22 Feb (Jumaat). MBKT Roboh, Pemuda BINA.

Pekan Sungai Tong, Setiu. Dun Langkap.

Aku tak familiar nama tempat ni. Tapi dalam DUN Batu Buruk

Jalan ke Markaz Tarbiyyah Kuala Terengganu, Kuala Ibai

Antara sebuah Pondok petugas yang menarik perhatian aku

Perang Bendera di Dun Wakaf Mempelam


1 comment:

Anonymous said...

ALLAHU AKBAR!!