26 December 2007

Gambar-gambar sekitar Mahkamah Kuala Terengganu: Saman Suwandi dan Azman terhadap Polis dan Kerajaan Malaysia

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Aku sengaja hadir lewat ke Mahkamah Kuala Terengganu pagi tadi. Aku kira, tidak ramai yang akan hadir memandangkan hari bekerja. Sebaik sahaja selesai 'punch card', aku keluar dengan motorsikal sahaja ke Mahkamah. Senang parking.

Rupanya sangkaan aku meleset. Ramai juga yang berkumpul di perkarangan mahkamah. Sempatlah aku 'lepak' di sana sehingga lawyer-lwyer yang mewakili suwandi dan azman keluar.

Suasana Pintu Pagar Mahkamah. Ditutup dan dibatasi oleh FRU-FRU di dalam pagar berkenaan.


Sebahagian Anggota keselamatan yang bertugas.


Para penyokong Suwandi dan Azman yang hadir memberi sokongan moral


Muslimat tidak terkecuali hadir memberikan sokongan.


Isteri Suwandi, Kak Zah (dikelilingi muslimat tudung putih) turut hadir sama.


Dato' Wan Mutalib dan Encik Harith Abdul Malek yang mewakili Suwandi dan Azman diiringi pimpinan PAS keluar dari pintu pagar Mahkamah Kuala Terengganu.


Orang ramai yang hadir memberi sokongan bersurai dengan aman..

No comments: