09 May 2009

Edisi kutuk 1Malaysia- 1Plastik Sampah untuk 1Malaysia!

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Mahu sahaja aku mencadangkan dikibarkan 1Plastik Sampah (hitam) untuk menyatakan bantahan kepada 1Malaysia (Kepimpinan Najib). Pada aku, Najib gagal sebagai seorang Perdana Menteri melalui dirinya, isterinya, kabinetnya dan partinya itu sendiri.

Peristiwa di Dun Perak semalam menambahkan lagi segala kegagalan Najib. 1Malaysia malu gara-gara perjalanan Dun yang dicalarkan oleh polis yang dijadikan alat oleh BN.

Mengapa 1Malaysia wajar dikutuk?

1. Keputusan Kabinet memutuskan bahawa pasangan yang menukar agama, anak mereka di bawah umur hendaklah dibesarkan mengikut agama asal masing-masing. Keputusan yang tidak merujuk pihak agama samada mufti mahupun Jakim sangatlah mendukacitakan. Celaka 1Malaysia Najib menimpa 1Malaysia.

2. Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin mempertikaikan keputusan kajian yang dibuat berkaitan PPSMI dan perbincangan meja bulat yang memperlihatkan PPSMI adalah ditolak. Setelah melalui berulang-ulang kali kajian dan perbincangan, Muhyiddin mengatakan perbincangan dan kajian tidak mempunyai fakta. Celaka Muhyiddin mempertahankan PPSMI. Apakah setelah kajian menunjukkan PPSMI diterima baru dikatakan ianya berfakta dan lengkap? Celaka 1Malaysia kerana 1Malaysia Najib itu.

3. 1Malaysia sudah tahu kisah yang mengaitkan Najib dengan Altantuya. 1Malaysia sudah tahu bahawa 1dunia memperkatakan kisah 1gadis Monggolia dibunuh di Malaysia. 1Monggolia sudah tahu kisah yang menimpa 1rakyat Monggolia itu. Walaupun beberapa akhbar di luar negara menyiarkan berita yang mengaitkan Najib dengan 1perempuan Monggolia itu, tetapi Najib tidak bertindak menyaman sebagai 'seorang yang benar'. Apakah 1Malaysia perlu menanggung malu akibat perbuatan orang no 1Malaysia? Celaka menimpa 1Malaysia.

4. 1Malaysia juga tahu penglibatan isteri Najib dalam kes Altantuya seperti yang didedahkan Raja Petra. Rosmah juga dilihat umum sebagai tidak layak berada di kerusi wanita no 1Malaysia. Baik dari segi imej, moral, mahupun kepimpinan, Rosmah dilihat tidak layak. Malu 1Malaysia punya isteri PM yang sudah sedia tercemar. Hancur 1Malaysia Najib.

5. Peristiwa Sidang DUN Perak 7 Mei adalah paling celaka bagi 1Malaysia. Celaka apabila campurtangan BN dengan kerjasama Polis Raja no. 1Malaysia mencabul sidang DUN Perak. 1Malaysia dilihat seluruh dunia. Betapa celaka 1Malaysia jika pemimpin yang ada seperti Najib dan para pemimpin BN. 1Dunia melihat bagaimana 1negeri di Malaysia punya 2 MB dan 2 speaker Dun. Celaka 1Malaysia gara-gara pentadbiran Najib.

Celaka 1Malaysia selagi Najib kekal sebagai PM. 1Plastik sampah untuk 1Malaysia!!

No comments: