28 July 2007

Kenapa Amdang??

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Dalam tak sedar, aku mula perlahan. Tiada lagi artikel menyerang dan panas dikeluarkan. Kenapa ye? Adakah aku takut dengan soalan-soalan Encik X? Atau aku memang diarah untuk direhatkan? Yang ada hanyalah catatan, biasa dah terlalu biasa tanpa bisa. Tak dapat maklumat ke? Atau informal dah takut nak bagi maklumat??

Ini komentar aku pada diri. Sebenarnya aku pun tahu apa penyakit yang melanda diri ini. Sedikit je sibuk, tapi memakan masa yang lama untuk pulih. Masalah aku, bila bz skit makan tak terurus. Tak sempat masak, aku lebih suka makan apa yang ada. Perut kosong, aku cepat sakit kepala. Bila sakit kepala, rasa nak rehat dan bersedap-sedapan jer. Nak guling-guling, baring-baring. Solat pun dah pandai buat alasan nak solat kat rumah je walaupun surau selangkah jer.

Ok. Nak fokus kembali. Ada lagi isu tanah yang dirampas, bukan sedikit, tapi menyeluruh kepada seluruh tanah RTB dulu. Khabarnya pegawai kerajaan dikurniakan tanah ini bagi menutup kejahatan UMNO. Ada lagi isu konsert pesta pantai baru-baru ni, ada lagi kes pegawai kerajaan negeri yang makin ditindas, ada lagi cerita pembangunan yang tidak terancang: rakyat miskin negeri mewah, ada lagi isu-isu maksiat terlampau yang akan dibongkar. kenyitkenyit Mesti Encik X tak senang baca artikel ni.

Rehat dulu sambil bacalah artikel ni. Pasal Kucing.

0 comments:

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks