23 March 2007

Awas! Filem Cetak Rompak!!


Assalamuaaikum wbt..

Ni adalah beberapa Filem yang telah dilakonkan semula tanpa kebenaran pengarah asalnya.

Anda semua dikehendaki melaporkan kepada pihak berkuasa sekiranya masih ada yang berdegil menyimpan, mahupun menayangkan filem-filem ini secara terbuka.

Kegagalan anda menyerahkan, mahupun memberi kerjasama, anda mungkin didenda dengan hukuman yang berat, atau mungkin akan di bom dengan C4!
Tak takut ke? :)


























































p/s: dalam banyak2 filem kat atas tuu (yg real laa.. bukan cetak rompak mcm kat atas ni), Enemy at the Gates paling aku suka.. sniper lawan sniper laa lebih kurang kisahnya... sambil lawan psiko.. skill n tactic.. filem2 lain rasanya x tengok lg.. skrg dah macam x ada masa je nak nengok filem2 ni..

0 comments:

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks