05 March 2008

Yes!! Taktik Aku Menjadi!

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Seperti yang aku duga, akan ada makhluk dari Ganulening masuk ke sini bilamana aku menulis pasal akaun mereka yang tidak berbayar. Aku sebelum ini tidak tahu samada makhluk-makhluk penakut di sana pernah mengintai di sini atau tidak. Dengan satu komen yang ditinggalkan itu aku kira dalam takut-takut mereka itu, ada juga beraninya. Cuma berani baling batu dan sembunyi tangan.

Bila disebut tangan, teringat aku pasal tangan 'istimewa' seorang pemuda yang ditahan di Batu Burok kerana disalahkan dengan membaling batu kepada polis. Hampir semua hadirin ceramah gelak tertawakan bagaimana polis boleh menahan seorang yang begitu. Begitulah sempitnya polis yang dipergunakan UMNO.

Lihat dalam Ganulening juga aku rasa kelakar bilamana ditunjukkan calon PAS Parlimen Besut dikatakan seorang ahli UMNO. Pada aku, rekod yang ada dalam database UMNO itu entah tahun bila. Teruknya UMNO sebab tidak update rekod-rekod keluar masuk ahli mereka. Apapun aku percaya ramai lagi di luar sana yang tidak pernah mengisi borang UMNO tetapi nama mereka juga tersenarai sebagai ahli UMNO. Apa nak buat, nak suruh nampak ahli ramai. Sebab itu cikgu Zakaria yang sudah ada namanya dalam keahlian UMNO pun disuruh masuk UMNO lagi. Kesian pakcik tu yang tidak sihat dipergunakan UMNO.

amdang: Sesekali mengusik Ganulening.

1 comment:

Anonymous said...

usah dilayan website cap ayam tu..jatuh tahap akal kurniaan ilahi ini kalo percaya mereka