25 March 2008

Santai Kosong

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

No idea. Bukan sebab tak tahu nak tulis. Tapi tak tahu cerita apa dulu yang mahu ditulis. Terlalu banyak. Terlalu sensasi. Apapun, biarlah banner di bawah dulu aku persembahkan. Sebagai suatu sokongan kepada Tuanku Sultan. Juga tanda aku mahukan keadilan undang-undang.

Jika pembakar jalur gemilang yang 'super impose' itu digembar gembur sampai lubang cacing. Aku harap tiada pihak yang diam diri dengan penghinaan terhadap Tuanku Sultan. Si Biadab dan celaka mesti diajar. Apapun, banner ini bukan hasil aku. Tapi email seorang sahabat. Aku lupa apa blog dia. Jap aku cari... Ha, ni dia. KLIK SINI. Harap-harap la dapat royalti selepas ini. Heheheh.

K, aku cukup sibuk dengan kursus buat sehari dua ni. Kena plak zaujah juga kursus 3 minggu. Jadi apa-apa kerja rumah aku la yang buat. Basuh baju, masak, makan. Nak ngadap blog pun cukup sulit sebenarnya. Ini pun aku cuba ambil masa sebelum mandi. Hehehe.

wassalam

No comments: