12 November 2008

De Xtreme Blog Contest: Tempat ke-4

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Pertamanya maaf kerana sedikit terlewat membuat posting berkaitan ini. Sedikit masalah yang dihadapi ini mahu rasanya aku letakkan dan salahkan kepada Celcom. Hehehehe.

Inilah pertama kali sebenarnya aku diberikan penghargaan seumpama ini sepanjang berada di dunia blog. Langsung tidak aku sangka blog yang hijau ini ada peminat tersendiri. Walaupun diiktiraf sebagai mendapat tempat ke-4, namun pada aku walaupun berada di kedudukan yang ke 100 pun aku amat menghargainya. Apapun, aku lebih suka kepada komen yang diberi oleh tuan punya penganjur iaitu Cik Ein kepada aku.
Komen : Bijak dalam memilih kombinasi warnanya yang boleh menyejukkan mata aku nie. Grafik yang menarik. Cuma Contentnya saja agak kurang menyerlah, mungkin bleh gunakan bold, underline, atau warna yg berbeza untuk menekankan lagi sesuatu isi.
Pasal pemilihan warna, memang ini adalah warna yang aku minat. Pada aku memang menyejukkan pun. Supaya kalu ada posting aku yang panas-panas sekalipun, si pembaca akan cepat terasa sejuk. Maklumlah kadang-kadang isu yang aku bawa sedikit panas.

Grafik yang menarik?. Ermm. Bab ni aku rasa nak kongsi je hadiah dengan si Aiman. Dia ni memang antara designer aku selain Cik Baity dan Joe. Ada lagi beberapa teman yang akan menjadi mangsa aku apabila aku memerlukan sesuatu design. Sekadar menyebut yang biasa menjadi mangsa. ;)

Cuma Contentnya saja agak kurang menyerlah, mungkin bleh gunakan bold, underline, atau warna yg berbeza untuk menekankan lagi sesuatu isi. - Aku sebenarnya cukup suka dengan komen sebegini. Pada aku jujur. InsyaAllah ada masa aku akan perbaiki dari semasa ke semasa.

Sebenarnya blog ini belum siap sepenuhnya. Mungkin ada yang tertanya-tanya ke mana link-link yang ada pada blog ini sebelum ini, tetapi hilang setelah masuk ke rumah baru ini. Kekurangan idea untuk menyusun link dan mengatur kedudukan kotak-kotak blog.

Aku masih berdepan dengan masalah line tenet yang tak stabil sebenarnya ni. Sekian. Wassalam.

p/s: Aritu aku pernah janji nak kumpul blogger dari Terengganu, tp sehingga hari ini aku masih tak berjaya luangkan masa. Mungkin ada kawan-kawan yang boleh ingatkan dan bantu aku dalam hal ni.

2 comments:

Anonymous said...

congrats! pakai broadband celcom ke?

amdang81 said...

a'ah.. kadang2 mcm ok.. tp akhir2 ni mcm teruk sgt. Nak buka blog sndiri pun x dapat. Huhuhu.