29 October 2008

Soal Selidik..

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Aku baru sahaja menyiapkan beberapa soalan berbentuk 'Poll' kepada semua pengunjung blog ini. Harap sesiapa yang berkelapangan dapat tanda sahaja soalan-soalan yang dikemukakan itu. Diharap juga poll berkenaan dapat menjadi kayu ukur kepada blog ini bagi aku meningkatkan prestasi dan penulisan.

<----- Tengok belah kiri sini untuk respon kepada poll yang ada.

Dalam perasan atau tidak, sebenarnya komen yang dikemukakan oleh kebanyakan pengunjung berkisar kepada artikel-artikel bersifat personal. Bagi artikel-artikel politik, jarang dapat dilihat komen atau sebarang teguran melainkan artikel tentang Ahmad Said mula-mula nak dilantik menjadi MB dahulu.

Bukan sekadar mahu melihat reaksi, tetapi sebenarnya lebih kepada mahu berdiskusi. Pandangan seseorang sebenarnya berbeza dari sudut mana dia berada.

Adapun, soalan berkaitan iklan yang dipaparkan lebih kepada 'gimik' semata-mata. Ada info terlindung di sebalik soalan ini. Hanya yang mengetahui sahaja akan memahami. Jika perasan di lain-lain blog ditulis dengan perkataan 'menampung secawan kopi' sahaja. Tak faham? Nanti lah ada masa kita bercerita.

Wallahua'lam.

1 comment:

Anonymous said...

Aslkm. Dan,Abg Lan ada tulis komen gak pasal blog amdang81 tu.Panjang lebar!Tapi bukan kat sini,kat sana...(klik je kat nama Kak Ummi)