17 December 2008

Squidward, Mr.Crab, Patrick dan Spongebob.

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Malam tadi aku menerima SMS selamat malam dari seorang teman. Ketika itu mataku sudah mula mengantuk. Namun aku gagahkan jua membaca SMS tersebut:

"Kalau saya jadi Squidward, saya akan buli awak; Jika ditakdirkan saya jadi Mr. Crab, saya akan kikis semua harta awak; Bila saya jadi Patrick, saya akan selalu buat awak tension;

Tapi, saya tak nak jadi Squidward, Mr. Crab mahupun Patrick kerana saya mahu jadi Spongebob yang selalu setia dan sayang pada sahabatnya."

Aku sebenarnya langsung tidak memahami SMS tersebut berdasarkan watak-watak yang agak asing dari hidupku. Namun, SMS tersebut telah membuat ada sedikit keinginan untuk mengenalpasti sejauhmana benarnya dakwaan SMS tersebut.

Pendek kata, kena gak la sesekali layan Spongebob! Heheheh.

Wallahua'lam.

No comments: