03 December 2006

catatan 0 : blog aku..

pertamanya maaf sebab dah beberapa hari blog ni sepi.. tak sangka plak ada gak peminat yang mengintai ke blog aku ni.. walaubagaimanapun, aku ucapkan terima kasih atas sokongan.. skrg ni aku cuba cari satu cara supaya leh REMIND sesape je pasal apa yang berlaku di sini.. pendek kata kalu blog ni di update dan sebagainya..

kalu ada yang perasan, aku dah mula tambah dan 'cantikkan' blog ni ikut citarasa dan keupayaan aku sendiri.. ralit kata org tranung buat keje2 ni.. kadang2 terlajak sampai larut malam... belajar dan belajar.. copy n paste dan terus copy n paste... MENIRU ADALAH SATU CARA BELAJAR.. :)

teringat lagi masa blog ni mula2 dibuka / didaftar.. punya la semangat untuk meng'edit' apa jua yang aku tahu.. semua yang blog orang lain ada, aku akan cuba masukkan ke sini.. kesannya blog jadi 'berat' utk dibuka... kena plak masa tu rumah aku hanya pakai 1515 / 1315 je untuk internet... lambat gile! skrg dah guna streamyx pun terfikir gak betapa tak perlu letak macam2 untk cantikkan blog jika isi utamanya tidak seberapa...

terfikir nak masukkan lagu / radio.. tapi rasanya tak semua sukakan muzik.. baik senyap dan sunyi macam malam hari... kadang2 ni jugak jadi faktor melambabkan web dibuka... nak masukkan waktu solat, rasa elok gak... insyaAllah aku akan cuba masukkan walaupun dulu dah ada... jam... dan apa lagi ek??

aku juga dah start bubuh papan kenyataan untuk iklan... saje tak nak bagi nampak kosong sangat... tapi kalau ada yang betul2 nak iklankan apa2 je tak jadi masalah... cuma perlu tau yang blog aku ni x ramai yang masuk.. sekadar nak maklumkan / iklankan sesuatu yang tak perlu ramai tahu ok la kot.. hehehhe... malas lagi nak fikir bisnes dengan iklan ni.. sebab dalam kepala sekarang ialah nak belajar guna adobe photoshop... bila tgk kawan2 pandai guna jeles gak... aku dah kenal photoshop ni dekat 6 tahun dah.. tapi tak pernah try guna... yang aku pernah try pun Flash 5.. tu pun dah lama sangat tinggal.. suka tengok kawan2 buat poster, website, presentation, movie, dan macam2 lagi la ngan benda2 alah tu semua...

No comments: