22 March 2011

Inikah Video yang disebut-sebut?

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Aku tidak tahu siapa Dato' T. Aku juga tidak pernah jumpa rakaman CCTV dalam hotel. Tapi aku punya video untuk dikongsi dengan kalian semua. Harap maaf jika perut individu dalam video ini agak ke depan!

Part 1
video


Part 2

video

Selamat Hari Sindrom Down Sedunia! --> Posting ini untuk 21 Mac 2011. Harap maklum.

2 comments:

Azma said...

waaa..lajunya kakak balqis jalan..

perut agak ke depan?!! haha... sama le ngan kawan2 dia.. jgn riso.. :D

Cute aje balqis pun sama nak join perbarisan tu.. Kat sek umi dia ke?

Klinik Ummi said...

Hahaha....Kak Ummi dah agak dah.Amdang ni mesti keluarkan video lain dari yg difikirkan!Hihihi...

Seronoknya tengok Balqis jalan laju semacam!

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks