14 August 2008

Selamat Bermuktamar!

Bismillahirrahmanirrahim.. Assalamualaikum wbt...

Sedih rasanya tahun ini bilamana tidak sempat untuk menghadiri Muktamar Tahunan Pas di Ipoh. Aku bilamana mendapat tahu muktamar akan diadakan di Ipoh, aku sudah plan untuk menginap di rumah Kak Long. Lama rasanya tak jumpa Afiq, Alia, Nurin dan Hadi.

Sewaktu Pas Perak menganjurkan Ceramah 5 MB Pakatan Rakyat, aku sempat ke sana. Walaupun seketika, aku sempat singgah umah Kak Long. Kerana singgap sekejap, marah betul Nurin kepada aku. Kesian anak sedara aku yang sorang tu.

Sedih kerana tahun ini walaupun tidak melalui tahun pemilihan, muktamar tahun dirasakan cukup menghangatkan. Isu yang bakal dibahas dan diperkatakan cukup segar dan begitu menyelerakan banyak pihak termasuk dari Umno sendiri. Apatah lagi muktamar berlangsung dalam saat Pilihan Raya Kecil Permatang Pauh akan berlangsung.

Selamat bermuktamar! Aku tetap ikuti dari jauh. ;)

No comments: