11 July 2006

50 TAHUN.. tua @ matang?

Umur aku baru je nak masuk 25 tahun...
Umur PAS trg dah masuk 50 tahun...
kalu dikira umur, aku rasa dah tua...
kalu dikira pengalaman, aku rasa dah matang...
cukup matang...

alhamdulillah sambutan 50 tahun baru2 ni pada aku meriah..
mungkin meriah pd aku kerana ramai yg hadir...
muslimin / muslimat penuh sekitar tapak program...
tp mungkin dilihat sesetengah pihak x cukup meriah...
walaupun sambutan 50 tahun, tp 50 tahun yg tua...
x dapat dilihat kematangan...
masih pada takuk lama...
masih pada semutar / kelubung lama...

tapi apapun, alhamdulillah krn majlis tetap sempurna..
walaupun tanpa kehadiran Mursyidul Am, tp tetap berjalan lancar...
kesempatan yg seketika di majlis cukup bermakna walaupun seketika...
harap pd program akan datang, dapat lebih bg komitmen...

p/s: saje nak sebut pd yg tak tahu... :)

1 comments:

Anonymous said...

Assalamu'alaikum....
Berkat gerak kerja kolektif
Alhamdulillah, kesilapan atau
kekurangan tu, adat ler, insan
bernama 'MANUSIA'. Memang ana x
tahu pun, pasal dah jadi perantau kan, apapun ana doakan sudi2kan la
jenguk adik2 kat kampus, tarbiyyah
ukhuwwah la katakan, wslm =)

 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks