22 July 2006

Selamat Hari Lahir Nuri Amani...

Selamat Hari lahir Nuri..

POK x ingat la bila birthday nuri..
tau2 ayah CIk bgtau... hehehe..
Mocha pun g jugak ek..

moga membesar sebagai Muslimah sejati..
JGn nakal2 macam ayah NUri masa kecik!
Nakal sangat dia tuu..

:D

11 July 2006

50 TAHUN.. tua @ matang?

Umur aku baru je nak masuk 25 tahun...
Umur PAS trg dah masuk 50 tahun...
kalu dikira umur, aku rasa dah tua...
kalu dikira pengalaman, aku rasa dah matang...
cukup matang...

alhamdulillah sambutan 50 tahun baru2 ni pada aku meriah..
mungkin meriah pd aku kerana ramai yg hadir...
muslimin / muslimat penuh sekitar tapak program...
tp mungkin dilihat sesetengah pihak x cukup meriah...
walaupun sambutan 50 tahun, tp 50 tahun yg tua...
x dapat dilihat kematangan...
masih pada takuk lama...
masih pada semutar / kelubung lama...

tapi apapun, alhamdulillah krn majlis tetap sempurna..
walaupun tanpa kehadiran Mursyidul Am, tp tetap berjalan lancar...
kesempatan yg seketika di majlis cukup bermakna walaupun seketika...
harap pd program akan datang, dapat lebih bg komitmen...

p/s: saje nak sebut pd yg tak tahu... :)

Selamat Pengantin Baru Ajie..

Assalamualaikum...

Selamat pengantin baru AJIE..
dalam diam je mung... :)

baru je lepas wish member2 lain walimah..
tetiba sorang kawan / ex-roomate kawin..
alhamdulillah selesai gak satu sunnah..
nanti kalu buat majlis jgn lupa jemput aku..
kalu x nak buat kat umah mung pun, contact aku..
aku leh je bg tempat yg lg besar... :)

apa pun... semoga BAHAGIA..
aku tumpang gumbira! :D

Bila Zidane diHITAMkan dengan Kad MERAH

Assalamualaikum...

semoga kalian sumer sihat..
lama x lawat blog sendiri..
apatah lg blog sahabat2 yg lain..

berlalu sudah World Cup..
kalah sudah France...
menang pulak Italia...
merana plak zidane...
brazil x yah citer laa...
biarlaa ronaldinho main dengan bola breezenya..
"jom main!" :) -->senyum biar nampak gigi..

harapnya lepas WC ni normalla hidup..
siang akan terang, malam akan gelap..
cukup sudah siang menjadi malam...
malam menjadi siang...

cukup dulu cerita zidane...
 

Great Morning ©  Copyright by a m d a n g 8 1 | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks